maanantai 7. joulukuuta 2015

Apocalypse


Niistä hiuksista puheenollen.. Ennen ku tää mun tukka värjättiin, niin olin jo tovin pohtinu irokeesin mahdollisuutta, mutta se jäi nyt ainakin toistaseks toteuttamatta. Mulla on kauhee ikävä sitä tukkaa, joka mulla joskus oli ja josta sai niin kivan keesin aikaseks, mutta kyllä mä tästäkin mallista tietty tykkään ihan älyttömästi. Eilen mä halusin ihan vaan huvin vuoks koittaa, että miten se keesi tästä tukasta muotoutuu ja vaikka takalettiä en hirveen nätisti saanu pystyyn, niin etuosa mun hiuksista onnistu aika kivasti. Irokeesista inspiroituneena mä halusinkin tehä pitkästä aikaa jotain tosi omanlaista lookkia sen seuraksi ja niinpä synty tää tän postauksen Apocalypse-lookki. Pakko myöntää, että oon ihan äärettömän tyytyväinen tohon lookkiin sen yksinkertaisuudesta huolimatta! Ai niin ja muistakaahan muuten, että Pinky Paradisella on vielä kaks päivää kaikki vuoden kestävät piilolinssit (paitsi sclerat ja muutamat muut) puoleen hintaan koodilla " BLACKFRIDAY2015 ". Tuli vaan siitä mieleen siis, kun noi mun silmissä killuvat "White Mesh" piilolinssit on nimenomaan sieltä.

Anyways palataanpa tähän tukkaan. Mä oon nyt viime aikoina käyttäny tosi monessa meikissä peruukkia, niin ku ootte varmaan huomannu, mutta on kyllä mukavaa vaihtelua välillä tälläytyä ja jättää se peruukki ihan kokonaan pois. Nää mun nykyset hiukset on kuitenkin niin täynnä mahollisuuksia ja niitä kampauksia kun voi vaihella ihan mielin määrin, niin tuskin tuun nyt ainakaan ihan hetkeen kyllästymään. Tietty tää "talvi", tai no pikemminkin venähtäny syksy on aika ihanteellista aikaa peruukeille, mutta on tässä vielä sen verran kylmiä kuukausia jäljellä, että lookkeja ehtii tehdä sekä tolla omalla, että sillä tekotukalla.

Mua harmittaa tällä hetkellä suoraan sanottuna todella paljon toi ulkona vallitseva sää ja olin esimerkiks tänään maailman hämmentynein pikkukettu, kun näin auringonpaisteen ensimmäistä kertaa moneen, moneen päivään. Mulla on kyllä ihan kätevä kameralamppu, jolla pystyn kuvailla täällä mun huoneessa, mutta kyllä se vähän alkaa kyllästyttämään, että joka ikisessä kuvassa on sama tausta. Niin ja vaikka tuolla ulkona nyt oliskin sen muutaman tunnin päivässä valosaa, niin sillonhan tietty sataa kaatamalla ja tuulee niin, että heikompia hirvittää. Olis ihanaa, jos toi sade nyt vaihtais vähän olomuotoaan ja ilma kylmenis sen verran, että lumi pysyis maassa. Oon nimittäin ihan varma, että vasta siinä vaiheessa alkaa inspiroimaan tuolla ulkona kuvailu, kun lumi sataa pysyvästi maahan. Siihen asti joudun varmaan tyytymään täällä sisällä kuvaamiseen.

Mutta joo, ei mulla tällä kertaa ollu tän enempää asiaa. Ajattelin piakkoin kirjotella vähän tarkemmin mun kuulumisista ja tietty niistä huulipunista sekä piilolinsseistä tuun kanssa kertomaan ihan urakalla. Palaillaan siis ♥

Ps. Iskeekö tän postauksen lookki teihin? 

14 kommenttia

  1. En tiiä mut mun mielestä noi helmet(?) näyttää oudoilta :D ehkä vähän savukuplilta? Mitä ne on :D mutta tosi taidokas meikki on, niin kuin aina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä jos näyttää oudolta >:) Kjeh kjeh ja joo ne on siis helmiä ^^ Kiitos paljon !

      Poista
  2. Yes, kyllä iskee! Tykkään älyttömästi miten tä lookki näyttää mun mielestä joltaki jäiseltä Tuonelan hengiltä! Jotaki mystistä siinä on mikä viehättää ja nuo linssit ovat täydellinen valinta!

    Mä muuten vihdoin sain mun fledan kuntoon ku kaveri tuli ja leikkasi ilmaseksi! Hän ku opiskelee sitä alaa niin on tosi kivaa ku hän sitten voi kaikkea kivaa tehä hiuksille. :D Nyt jos vielä sais jonku rajun värin niin olis kyllä aika makee!

    Mutta joo, tä sää on kyllä tosi masentava juuri nyt. :( Täällä pohjoisessa on jäätä tiet täynnä, miinusasteita muutama ja tosi harmaata, märkää ja tuuli riehuu. Ei tunnu ollenkaan joulukuulta koska se kunnon lumi viipyy jossain, ties missä.
    Mullaki inspiraatio ulkona kuvaamiseen on hukassa just tän tylsän sään takia ja, noh, kaamos ei asiaa helpota ollenkaan koska ulkona ei oo ku joku 3 tuntia päivänvaloa per päivä ja nuo valotunnit tottakai osuu just silloin ku itse istuu koulupenkillä... :/ Ilman luonnonvaloa on hankala saada hyvänlaatusia kuvia koska mulla ei mitään valo-equipmenttia vielä löydy.
    Tekis niin mieli laittaa jotaki kivaa päälle ja vinkua joku tuttu kameran taakse kuvaamaan mutta ku ketään ei kiinosta. Latistavaa ku itsellä olis ideoita vaikka mihin mutta kaikki tymppää siihen koska oikeesti kiinostunutta kuvaajaa ei lähistöltä löydy; tyyliin jos saan veljeni kuvaamaan niin hän ottaa parhaimmillaan ehkä 50 otosta ja on sitten niin lopeen kyllästynyt että huh-huh. Itse ku olen kriittinen kuvia suhteen jos itse olen mallina niin 50 kuvassa ei ehkä edes ole sitä yhtä hyvää kuvaa josta tykkään ja jonka kehtaa jopa julkaista... tosiaan riippuu niin paljon kuvaajasta myös että osaako hän ne hyvät kuvakulmat jne.
    Psst, minkälainen kameralamppu sulla on?

    ♔ MINI GIVEAWAY!! ♔
    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee hyvä, että iskee :3 Noi linssit oli kyllä iso osa koko meikistä ^^ Kiva, että sait hiukset kuntoon!! On se kyllä kätevää ku on näitä alaa opiskelevia tovereita >:) Onks vielä mitää värivaihtoehtoi mielessä? :D Ja siis joo... Tääl pääkaupunkiseudul on nyt parhaimmillaa ollu vissii lähemmäs 10 astetta plussaa päivisin, että talvi tosiaan... :D Mulla ei tässä jaksossa oo koulua ku tiistaina, mut tuntuu ihan hirveeltä ajatukselta herää varta vasten joskus kaheksalta aamulla vapaapäivänä, että ehtis meikata ja kuvata. Siinä kävis kuitenki niin, että heräis ja just ku on lähössä kuvaamaa nii se sade alkais -.-" Mullaki on hirveesti inspiraatiota, mut tuntuu et kaikki olosuhteet on nyt sitä sen toteuttamista vastaan :'D Joten I feel u. Niin ja mulla on Dörr:in valo elikäs tää: http://www.camerastore.fi/dorr-ultra-led-video-light-126-p-2901.html

      Poista
    2. Joo siis olen miettinyt jotain turkoosia tai joku sininen sävy. Myös violetti vois olla aika jepa! Pitää nyt katsoo että mitä kaupasta löytyy! :D
      Joo siinä just se onki ettei oikein viitsi herätä super-aikaisin että kerkee saada meikit naamaan ajoissa koska muutenki, paskatuurisena, käy niin että joko alkaa sataan/tuuleen ihan hirveästi just ku oot valmis tai sit aurinko on jo mennyt sen verran alaspäin horisontissa että paras kohta meni jo. :')
      OMG kiitos vinkistä, tommonen pitää saada!

      Poista
    3. Uu kuulostaa kivalta! :) Ja jeppis... :D

      Poista
  3. Mitä helvettii, toi meikki on jotai iha extremee. Tosi erilaine mitä muut. Tykkään!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää ihana kuulla ♥ !! Kiitos tooooodella paljon C:

      Poista
  4. iha älytömän hienot piilarit! kivat kuvay:)

    VastaaPoista
  5. Tosi hieno look ja taiteelliset kuvat! Sä kyllä osaat! Sun pitäs harkita mallin uraa!

    VastaaPoista
  6. Todella hieno ja taidokas luomus :) Voiko kysästä mistä toi kaunis kaulakoru on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos! Oiskohan se accessories:sta :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)