sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Animal


Helou kaikille ja hyvää itsenäisyyspäivää! Niin ku kuvista varmaan huomaatte, niin tää kettu on heittäny vihdoin sen talviturkin niskaan tai ainakin puoliks, sillä nykyinen tukkahan edustaa sekä tollasta viileän vaaleaa harmaata, että tummanpuhuvaa mustaa. Yks mun parhaista ystävistä opiskelee parhaillaan parturi-kampaajaks ja tän viikon maanantaina paikan päälle tarvittiin väri-asiakasta, joten mä ilmottauduin aika lyhyellä varotusajalla ja sen kummemmin asiaa miettimättä vapaaehtoseks värjäykseen. Kaikenlaisia värejä tuli kyllä pähkäiltyä, mutta lopulta tollanen musta-harmaa voitti ja oon kyllä ihan rakastunu tähän mun uuteen lookkiin ♥! Livenä toi harmaa puoli tosin näyttää vähän ruskeemmalta, ku mitä noissa kuvissa, mutta eiköhän siitäkin hopeashampoolla ja sävytteillä kylmempi sävy saada aikaan.

Tää viikko on edenny aika hitaanpuoleisesti, mikä on sinänsä aika erikoista, mutta näin jälkeenpäin kun asiaa alkaa oikein pohtimaan, niin tuntuu etten ois tehny oikeastaan mitään, taikka saanu mitään aikaan. Tän viikon kohokohta oli kuitenkin ehdottomasti se, kun Jeffree Starin huulipunat vihdoin ja viimein saapu, enkä mä vois rehellisesti sanottuna olla niihin tyytyväisempi! Oon nyt testannu jokaista sävyä, jonka tilasin, mutta muutamaa ihan vaan pikaisesti, joten kunnollinen esittely kyseisistä tuotteista ilmestyy tänne blogiin vasta kunnollisen testauksen jälkeen. Tän postauksen kuvissa mulla on muuten kahta Jeffreen punaakin huulilla, mutta koska en nyt voi vielä niistä kertoa sen enempää, niin kerronpa vaikka noista uusista piilareista, jotka mulla on silmissä. Sain nimittäin samaan aikaan Jeffree-tilausta postista hakiessa parit uudet linssit Optyk Rozmukselta ja toiset niistä on noi "Tigera" nimiset keltaset mini sclerat. 

Sen jälkeen ku mä kirjotin mun ensimmäisistä mini scleroista elokuun lopulla (tsekkaa täältä), niin oon melkein hylänny normaalit linssit kokonaan.. Joku niissä isoissa silmissä (olkookin sitten vaan sen 2-3mm normaaleja isommat) kiehtoo ja jos mä saisin kaikki noi mun nykyiset linssit mini scleroina, niin tavalliset jäis kyllä ihan samantien hyllylle pölyttymään. Mini sclerat on pikkusen normaaleja epämukavammat ja ne alkaa kuivumaan aiemmin ku mitä ne normit, mutta silti mä rakastan niitä yli kaiken ja esimerkiks arkilookeissa oon viime aikoina käyttäny oikeestaan melkein pelkkiä mini scleroja, ellei mulla oo sit ollu jotkut ihka uudet normaalit linssit "koeajossa" kuten nyt vaikka ne Pinky Paradisen uudet piilarit. Antaisin muuten noille Tigera-linsseille mukavuudesta pisteitä 4/5, väristä 4/5, koska ainakin mun silmissä noi vähän vihertää ja efektistä täydet 5/5.

Anyways, kun Optyk Rozmus otti muhun yhteyttä, niin tällä kertaa mä halusin vähän rikkoa rajoja ja toivoinkin siis siltä asiakaspalvelijalta noita Tigera-linssejä jotka on keltaiset. Viime kerralla kun mä sain keltaset linssit, niin olin suunnitellu etukäteen tekeväni vaikka ja mitä lookkeja niiden kanssa, mutta loppujen lopuks ne suunnitelmat ei sitten koskaan toteutunu ja kyseisten linssien käyttökerrat voi laskea yhen käden sormilla.. Nää Tigerat onkin siis tavallaan sellanen haaste mulle ja tällä kertaa mä en todellakaan aio haaskata tätä "tilaisuutta" vaan rupeen oikeesti käyttämään noita, ettei sit vuoden päästä tarvii taas todeta, että olipa turha hankinta (vaikka enhän mä noista mitään maksanu, mutta you get the point). Tähän mennessä oon tosiaan tehny vasta yhen meikin noiden linssien kanssa ja sehän on toi tän postauksen melko "arkinen" meikki, mutta eiköhän tässä lähiaikoina tuu jotain erikoistakin noiden eläimellisiä viboja huokuvien piilareiden kera tehtyä!

Pakko muuten tähän loppuun vielä mainita tosta Optyk Rozmuksesta sellanen juttu, että ekan kerran kun näin kyseisen yrityksen nettisivun niin olin jostain syystä vähän epäileväinen, mutta asiakaspalvelijoiden kanssa viestittelyn jälkeen mulle jäi koko firmasta tosi positiivinen mielikuva. Vielä positiivisemmaks se muuttu nyt pari viikkoa sitten, kun se mun asioita hoitava henkilö vaihtu ja tää uus tyyppi "Dan" on ihan älyttömän mukava. Yleensä se sähköpostien vaihto sponsoreiden kanssa on ihan mukavaa, mutta tosi asiallista ja virallista. Optyk Rozmuksen kohdalla sen sijaan saa sellasen tosi "henkilökohtasen" tuntuman koko hommaan ja esimerkiks viimeks ku juttelin ton Danin kanssa, niin se kyseli, että miltä mini sclerat oikein tuntuu silmissä, kun se on ite kokeilemassa piakkoin sellasia ja samalla sain myös kuulla, että se on näyttäny OR:n muille asiakkaille mun mini sclera videoita, jos ne on halunnu nähä mini sclerat ihan kunnolla liikkuvassa kuvassa. Hassua miten noinkin "pienet" jutut saa ihmisen iloitsemaan :') 

Mitäpä tykkäätte mun uudesta tukasta ja tän postauksen lookista?

18 kommenttia

  1. Siis jumankettu tuo fleda on jotain niin SIISTIÄ!! Tykkään ihan hirveesti, olispa mullaki noin coolit hiukset! *_*
    Tä lookki on kans tosi kiva, tykkään miten tä muistuttaa jotain eläintyyppistä... villiä. Tulee joku susi-tyyppinen eläin mieleen jotenki, ainaki mulla. :)
    Ja nuo sclerat ovat ihan perhanan makeet, jos näin suoraa sanotaan. ;) Minäki haluun kokeilla mini-scleroja!

    ♔ MINI GIVEAWAY!! ♔
    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi juku kiitos paljon! C: Mulleki tulee susi noista mieleen vaikka se virallinen nimi onki tigera :D !
      Ja hei kannattaa kokeilla, noi kuitenki maksaa monissa paikoissa suht saman verran ku normaalit linssit ^^

      Poista
  2. Tää lookki on niin jotenki upee et tekee mieli vaa tuijottaa 8)

    VastaaPoista
  3. Tää on niin HOT! Noi drag jutut ei nii pure mut tää <3 oot samaan aikaan niin kuuma ja kaunis, ihan ihmeellinen ihminen <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee kiva, että tää puree ^____^ Kiitos paljon ♥ !

      Poista
  4. Aivan sairaan hieno toi sun uus hius look!! Ja niinhän se yleensä on, että just ne pienet asiat tekee iloiseksi kuten hyvä asiakaspalvelu. Mielummin menee toistekkin sille hymyilevälle kaupan kassalle, ku sille jol o suu mutrussa:) aivan ihana jos asiakaspalvelusta tulee persoona esiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Noora :)) Ja joo hyvän esimerkin pistit, sillä niinhän se tuppaa menemään ! Tosi kiva, että vaihteeks törmää tälläsiin positiivisiin tapauksiin, vaikka ei aiemmissakaan oo ollu mitään moittimista, mutta ei useimmat oo myöskään millään tapaa jääny erikoisesti mieleen :')

      Poista
  5. Onko sulla millanen valaistus käytössä kuvissa? Oon tässä yrittäny etsiä toimivaa valaistusta sisäkuvaukseen, kun luonnonvaloa ei erityisemmin ole näin talvisin, mutta kaikki mun löytämät on ollu ihan liian kalliita mun opiskelijabudjetille :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt on kyllä ollu tosi ankee sää ja tuntuu ettei koskaan nää sitä päivänvaloa kunnolla, mutta mä käytän sellasta Dörr-merkkistä kameravaloa :) Se on ihan kätevä, mut makso jotain 60-70e jos en ihan väärin muista :/

      Poista
    2. Et varmaan muista mistä tulit ostaneeks sen?

      Poista
    3. Ostin sen Järvenpäästä, keskustassa olevasta kameraliikkeestä :)

      Poista
  6. Vau!! :o Tekisi mieli liittyä lukijaksi, mutta mulla on jonkinlainen pakkomielle tuollaisista tasaluvuista, enkä millään tahtoisi rikkoa noin kaunista lukua (tällä hetkellä näkyis olevan 888 lukijaa) :-D No, ehkä mä kuitenkin rikon sen. Oot äärettömän taitava! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :'D Mäki olin ihan innoissani ku 888 tuli täyteen, ku se näytti niin hauskalta :D Mutta joo, kiva kun päätit kuitenkin liittyä! Ja isot kiitokset :3

      Poista
  7. Toi meikki ja noi sun hiukset <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)